Vi går mot varmare tider!

Idag har jag jobbat första dagen på motormässan! Mycket snygga bilar och bara en massa karlar. Det är ett kul jobb absolut, men ingenting jag brinner för eller egentligen vill jobba med. Jag hatar egentligen restaurang branschen och lovade mig själv efter tacobar att aldrig hamna där igen, men nu står jag där igen lik förbannat. Jag gillar inte att arbeta med människor i den miljön, jag praktiskt taget HATAR stressen som man aldrig blir av med. Kockarna på mässrestauranger är så sjukt otrevliga. Imorse fick jag tillsägelse av en kille som är kock, och hans jävla attityd förstörde hela min dag. Jag ville bara vända på klacken och dra hem igen. Och Sofia en annan kock ska vi inte snacka om, bitter på livet eller nåt. Kämpar fortfarande för ett heltidsjobb i en annan bransch.. Går trögt dock. Men men, efter jobbet idag träffade jag Meya. Vi tog en lång promenad i slottsparken och ut mot västra hamnen. Det var så vackert, vi hann fånga solnedgången som gick ner bredvid öresundsbron!

Nu är ja trötter och ska sova, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0