Söndag=trött

Tjoho! Söndag idag och jag har varit sjukt bakfull idag. Hade supertrevligt igår, på dagen tog jag och Mattias en jätte lång promenad i Malmö, vi gick till västra hamnen och turning torso, sen gick vi hem och lagade super god middag, det blev varsin ryggbiff med färsk potatis, beanaise sås, tomat sallad och två majs kolvar! Mums.. Senare kom Mr Hansson hit och drack lite, sen blev det förfest och melodifestivalen hos en tjej vid Davidshall! Det var så sjukt trevligt igår, senare drog vi ut till Hipp och jag dansade verkligen röven av mig utan att ljuga.. Schlager in My <3 haha, idag åt vi god middag hos Camilla. Sjukt bra helg, och nu måste jag sova är dödstrött. Puss god natt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0