Söndag.

Gah va trött jag är! Har sovit som en kul inatt och jobbat på mässan idag. Fick stå i kassan och det var faktiskt väldigt trevligt. Jobbade med en tjej som hette Linnea, väldigt gullig. Annars då? Jo det funkar, känner mig sjukt irriterad inombords. Jag hatar orättvisa, och i helgen fick jag ta lite för mycket skit känner jag. Bara för att en viss brud snackar bull. Jag fick höra i helgen att jag inte är tillräckligt inbjudande när det gäller "din tjej" blir irriterade bara jag pratar om det. Vill heller inte nämna några namn. Men vaknade igår morse av världens fetaste utskällning pga en viss människa som sitter och visar sms mellan oss två för sin pojkvän., förstorar en massa jävla skit och hittar på saker. Fick på käften för att du inte kände dig välkommen till mig, att du blir mobbad av dina vänner, att jag inte tar hand om dig tillräckligt. SKITSNACK. Jag har sen första dagen varit så jävla snäll och ställt upp för dig, för att du själv verkar sjukt osäker. Och det får jag skit för idag. Jag är så jävla sur och arg så set finns inte. Om det är nåt jag inte gillar så är det orättvisa. Och det är fan vad det här är. Det pinsammaste av allt är ju att ni alla fattade hur fel ni hade. HAHA SKÄMS på er förfan, ni har gjort bort er en gång till. En sak som är säker är iallafall att jag inte kommer tänka på dig eller ta hand om dig härdanefter! PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0