Malmö

Hej hej hallå! Det var ett tag sen jag skrev nu. Tycker själv det är lite trist att jag aldrig skriver, med tanke på hur kul det är och läsa tillbaka sen. Men glömmer helt enkelt bort. Men nu har jag lite tid över! Jag har det sjukt bra här i Malmö och trivs som fisken i vattnet. Skulle aldrig vilja flytta hem igen. Känner mig så stark som har klarat av det här helt själv. Ensam är stark! Jag jobbar lite till och från här på kronprinsens förskola och på Malmö mässan, jobbar när det finns jobb helt enkelt! Mår så bra nu så det är sjukt. Finns inge bättre än att få vara hos min älskling och kunna krypa ner bredvid honom i sängen varje kväll. Det är guld! Vi har fixat och gjort det jätte mysigt i vårt rum, nya sängkläder, ny byrå, ljuslyktor och klädhäst. Denna helg är jag och Mattias hela ensamma, och vi har det så mysigt. Han gjorde en jätte god räk macka till middag och sedan kollade vi på paranormal activity 3. I helgen vet vi inte vad vi ska hitta på, skönt att för en gångs skull ta det som det kommer! Nu ska jag gosa ner mig hos min snarkande man! Sov gott<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0