Vilken natt!

Igår kväll drog jag och Linda över till Köpenhamn. Träffade ett gäng härliga grabbar på tåget dit som vi drog med till ett ölhak i Danmark. Därefter blev det en klubb som hette Emmas. Och va vi dansade! Så sjukt kul det var att gå ut i Köpenhamn på kvällen. Mycket roligare än här. Där träffade vi även ett gäng danskar, mycket trevliga och artiga. Efter Emmas drog vi till en tredje klubb. Där var det också helt stört nice! På ett dansgolv fick man stå och röka, as schysst. Jag och Linda var tillbaka i Malmö vid 5 imorse. Jag hade så roligt igår, så roligt har jag inte haft på länge. Idag har jag varit död i sängen hela dagen. Har inte rört en fena, skönt och komma i säng tidigt. Saknar min älskling också som är i Thailand. Tänker på dig hela tiden min prins, du är bäst. Tycker det är så skönt när man är ute och ser alla desperata fulla människor, att veta att man har världens finaste hemma. Det är en sån härlig känsla. Längtar till fredag då min prins kommer hem igen och då kommer även Hannah hit över helgen, ska bli supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0