Måndag kväll

En ny vecka och nya tag. Idag ringde jag Kronprinsens förskola (där jag bor) och frågade dom om jobb, dom sa att som var i behov av timvikarier. Dom skulle höra av sig till mig så jag håller tummarna! Vill börja jobba nu och tjäna pengar. Inte gå hemma här och dra när alla andra jobbar.. Nu är jag och Mattias ensamma här. Det är så mysigt! I fredags var vi på bio och såg Hamilton, och jag kan rekommendera den starkt. I lördags blev det tre rätters middag hos Linda och Stefan, Mattias storebror. Och igår åt vi middag hos hans föräldrar. Har haft en jättemysig och lugn helg, precis som jag behöver. Allt känns bra här i Malmö. Alla saker börjar komma på plats och jag mår så bra med Mattias. Han är världens bästa, och han hjälper mig och vill att jag ska ha det bra här.

Men nu kära vänner blir det sex&the city och sen ska jag sova gott. Kram på er!

Och nu börjar den eviga längtan efter sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0