Hej hej hallå!

Idag har varit en mysig dag här i Malmö. Det har mer eller mindre varit vår i luften. Hela åtta grader och sol. Gick upp vid tolv ungefär, åt en god frukost och sedan gick jag till arbetsförmedlingen och fixade lite papper och så som jag behöver, känns skönt och ha det uträttat. Sen åt vi middag här och Tilly kom förbi. Tittade på säsongens första efterlyst, känns trist och se och höra så mycket skit om Malmö. Det är en fin och mysig stad som tyvärr har lite för mycket skit och kriminalitet.. Nu ligger jag i sängen, min älskling ligger och snarkar bredvid mig. Han ska upp vid fyra och köra Magnus och Martina till Sturup, dom ska till Egypten. Så jag och Mattias blir helt ensamma i en vecka. Ska bli så mysigt! Men nu ska jag försöka sova också, en dag imorgon också. Puss puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0