bosatt i skåne

Nu bor jag här, hos min älskling. Ingen kan vara gladare än jag. Det ska bli så skönt och slippa ta det där förbannade tåget till Stockholm igen. Jag kom hit i lördags med mina sista kläder. Nu är det bara möblerna kvar hemma. Som vi får ta vid senare tillfälle. Jag och Mattias ska till IKEA imorgon och kolla lite och titta om vi hittar nån garderob till oss. Känns så bra allting, jag har träffat mannen i mitt liv. Han ger mig beröm, han säger hur mycket han tycker om mig och värdesätter mig. Jag trodde inte det fanns sånna killar. Hade ju gett upp hoppet efter Sonny, men tänk att jag får uppleva det här! Tycker jag är värd det med tanke på vilken skit till pojkvän jag hade förut. Ikväll är jag hos Camilla, har ätit god middag och nu sitter jag och kollar jobb. Blir kvar här inatt, orkar inte åka hem nu.. Imorgon ska jag träffa en kompis och äta lunch, och sedan gå till arbetsförmedlingen för ett personligt besök. Sov så gott alla, saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0