Tåg

Nu har jag varit i Stockholm i tre dagar och sitter nu på X2000 tåget hem till Malmö. I söndags fick jag något fri spel och ville bara hem, det var mycket tjaffs med Mattias och jag fick bara nog, så jag satte mig på första bästa tåg. Behövde tid och space. De har varit så skönt och vart hemma och få ro om sig själv och bara umgås med min älskade familj som jag har saknat så otroligt mycket! Kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dom ibland.. Stockholm också för den delen. Det kommer alltid vara hemma för mig. Så nu är jag påväg tillbaka till verkligheten och har en del saker att reda ut och ta tag i om jag ska må bättre och sluta bli sårad hela tiden. Är väl framme vid kvart i två, så träffar Mattias sen efter han slutat jobba.. Är jätte trött så ska försöka sova en stund nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0