Provjobb

Hallå hallå! Denna dagen har gått fort. Har motionerat, varit ute, städat och även provjobbat på ett nytt jobb! Kajutan, en restaurang i Limhamn, precis vid bron och vattnet. Så fint! Det gick bra, men det var otroligt mycket att göra. Jobbade med en jätte gullig tjej son heter Sandra som jag bytte nummer med, vi klickade på en gång! Jobbade i kassan och fixade kaffe, glass m.m. Personalen där vet jag inte riktigt va tyckte.. Vissa välkomnar inte nya speciellt bra tycker jag, och sånt känner man tyvärr direkt. Men överlag var dom helt okej. Från och inte ha något jobb typ, till att två jobb nu vill ha mig. En kille ringde idag och erbjöd mig en halvtids tjänst på en restaurang, nyöppnad. Min magkänsla säger att jag ska tacka ja till den, då det kändes bättre när jag träffade den killen som ska öppna den restaurangen.. Dock är det bara halvtid, men med goda möjligheter till heltid. Vet inte hur jag ska göra! Kan inte sova för jag ligger och grubblar alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0