tröttis

Puh, nu har jag suttit hela kvällen och kollat tatuerings textstiler. Det finns  ju så många! Var inne på Dafont.com och hittade en massa. Men jag hittade mig en favorit som jag faktiskt inte kan släppa. "FeatherGraphy Decorat" heter textstilen som jag hittade. Ska se om jag får upp en bild här, det har ju inte funkat tidigare fattar inte hur man gör.. Om någon vettig själ vet hur man gör och som är här inne och skriver så får ni gärna skriva det på en kommentar så jag kan börja lägga upp bilder från datorn igen.. Jaja, ska snart sova är dödstrött. Saknar min älskling där hemma, känns så himla mysigt och vara såhär kär som jag är. Jag blir helt varm och pirrig i hela kroppen när jag tänker på Mattias.
Imorgon ska jag träffa efterlängtade Emelie och även gå på en arbetsintervju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0