Trött trött trött

Efter ännu en fartfylld helg. Gah, jag pallar inte med tempot här alltså. Måste lugna ner mig nu känner jag, ångesten blir allt värre på söndagarna. I fredags hängde jag med Emelie, Maja och Karin. Vi satte oss på lilla torg med Hansson och Markus. Sen blev det förfest hos Hansson och sedan utgång, glasklart. Där är åldern lite äldre, 28+ men som tur är kunde hansson fixa in oss. Igår var vi hemma hos Robban och Lotta med ett gäng av deras kompisar. Var dock jävligt stelt och dom människorna var inte speciellt roliga, as tråkiga! Så efter vi var där drog jag Hanni och Micke till slagthuset. Gillar inte det stället alls! Alldeles för stort, osocialt, dålig musik och äckliga människor.. Så drog rätt tidigt därifrån. Idag har jag tagit det lugnt, ätit god frukost med min man. Sedan åkte jag till Camilla och David och åt middag. Och nu ska jag sova innan jag somnar med mobilen i handen. Puss gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0