Stockholm

Känns inte alls som det en gång gjorde här. Det är jätte kul och vara hemma och träffa alla. Men jag vill inte komma tillbaka hit. Malmö är verkligen mitt hem! Imorgon kommer min älskling hit, saknar honom alla redan .. Även fast vi sågs igår morse! Känns så härligt och vara så förälskad och veta att man har den finaste killen i hela världen. Han är min! Annars då, idag har jag träffat Jennifer och hennes underbara lilla Melissa! Finare tjej har jag nog aldrig sett, och inte en bättre mamma heller för den delen. Du är bäst Jennifer, jag älskar dig! Var så himla mysigt idag med dom två.

Trötter är jag som vanligt så ska snart stänga av tvn och sova sista natten utan Mattias. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0