Söndag

Åh det är så sjukt jobbigt och bo ihop med två personer som jag inte valt att bo ihop med. Jag har valt Mattias, och nu under en kort period får jag Magnus och Martina på köpet. Hoppas och ber till Gud att jag och älskling hittar någonting eget snart. Alla har starka viljor och det känns som att ingenting funkar när vi är fyra. Blir så irriterad på folket. Usch.. Tar på psyket. Och som sagt, jag gillar inte att bli orättvist behandlad. Helgen har varit lugn annars, förutom allt bråk. Jag och Mattias hade sååå mysigt igår helt ensamma. Vi åkte ner cabad bil genom bokskogen och ut på landet och bara myste jag och han. Jag älskar våra stunder när vi är ensamma. Sedan efter det satt vi hemma på balkongen och pratade om allting. Skönt att vi tycker likadant om vissa saker älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0