One night

Sista dagen i hemstaden på ett tag då. Vad ska jag göra idag? Jag ska träffa Linnea på söder. Ta en fika eller gå en promenad i det sköna vädret. Ångest yrseln och tröttheten sitter kvar hela tiden vilket är sjukt jobbigt. Jag hänger inte med med blicken och får overklighets känslor och är tröttare än tröttast.. Ska ta tag i det här nu. Måste ta det lugnare med alkoholen och börja tänka lite mer på mig själv och vad jag vill. Det blir för mycket för mig allting! Har ont i nacken också pga att jag går och spänner mig hela tiden. Blää. Börja träna vore ju nåt.. Synd bara att jag är sämst i världen på och ta tag i sånna saker.. Ja ja slut klagat. Vi hörs sen! Kram

Såhär känner jag mig idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0