:o

Måndag idag och strålande sol! Helt underbart. Det är så mysigt och vakna upp av solen i ögonen genom persiennerna. Sökte lite jobb imorse och sedan hängde jag med Meya en sväng. Vi bokade tatuerings tid till mig. Jag är nervös redan nu, och det är en månad kvar! Men den kommer bli så fin och jag ångrar mig inte en sekund. Vad det blir får ni se sen. Nu sitter jag på Camillas jobb och Väntar på att hon ska sluta, sen ska vi hem och mysa hos henne. Vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne här faktiskt. Känns skönt och åka dit och sova ibland och få lite egen tid och rum. Var ju rätt mycket i helgen. Så ikväll blir det myskväll hos Camilla och david. Ska även försöka hitta nån fin tatuerings text stil.. Finns så många!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0