Måndag kväll

Dagen har varit helt okej. Träffade Linnea och tog en promenad. Har känt mig nere med gråten i halsen. Det är så jobbigt att gå runt och känna efter hela tiden. Gå runt och tro att man är sjuk för att hela marken rör sig när man går. Jag känner mig så trött och snurrig. Ser dubbelt ibland. Jag vet att min ångest har så stor påverkan på mitt mående, men ibland så trånar mina tankar iväg och jag börjar istället inbilla mig att jag är sjuk och hit och dit. Så kände mig lite ledsen idag. Vill ju inte må såhär.. Och vill fortfarande veta varför jag gör det emellanåt.. Så nu ligger jag på mammas spikmatta och försöker koppla av. Ska dricka lite te också så känner jag mig säkert bättre! Imorgon ska jag till Malmö igen. Det ska bli skönt, längtar hem lite! Ses snart igen Sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0