Måndag igen

Och ingenting känns kul. Så tråkigt och vara hemma och inte jobba. Var ute i förra veckan och lämnade mitt cv till olika butiker inne i stan. Var rätt jobbigt innan och jag kände mig jätte nervös. Men det gick bra ändå, hoppas att nån av de olika butikerna behöver mig. Vill inget annat än och börja jobba.


Nog om jobb. Imorse var jag ute på en lång powerwalk, kändes superskönt och röra på sig lite, fint väder också. Måste fortsätta hålla igång, för så som jag ser ut nu vill jag inte visa mig i sommar. Känns skit jobbigt men jag känner mig mullig och inte alls nöjd med mig själv. För mycket alkohol, skräpmat och dåliga vanor sista tiden. Slut med det nu. Känner mig trött också vilket beror på att jag inte rör på mig tillräckligt och att jag äter dåliga saker..


Så ska jag känna mig igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0