Kan inte sova...

Ligger i hästens sängen hemma hos Camilla.. Den är så skön så jag dör! Ändå kan jag inte sova.. Kan inte koppla av riktigt, märkligt. Ligger och grubblar och hit och dit. Jobbig känsla jag har i kroppen, som inte riktigt vill försvinna. Jag tror den känslan heter ångest. Inte panikångest, men ångest. Jag har ångest över min livs situation, över att jag inte får in tillräckligt med pengar. Kan inte spara pengar för och hitta på roliga saker.. Det är en sån jobbig känsla. En inre stress jag inte blir av med förns jag hittat ett jobb. Det är svårt med jobb i dagens läge. Och Malmö har 4000 färre jobb än i Stockholm vilket inte underlättar situationen!

Jaja jag ska försöka sova nu och hoppas att jag inte tar med mig tankarna om jobb i sömnen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0