...

Ännu en intressant helg. Malmö pågarna kom hit i torsdags. Då drog jag ihop ett gäng polare och drog till söder och mötte dom, sen satte vi oss på mest kök och bar. Hade sjukt trevligt. Igår var vi på påsk fest hos Jennie och Simon. Det var trevligt, förutom en incident som hände där. Jag kan säga att det är krävande att vara tillsammans med en tvilling. Och att bo ihop med två tvillingar som backar varandra och lägger sig i saker och hit och dit. Kan ibland känna att jag är tillsammans med både Magnus och Mattias, då Magnus ofta lägger sig i, och vi aldrig får ha våra diskussioner ifred. Tycker det börjar bli riktigt jobbigt faktiskt. Och jag längtar tills jag och min älskling hittar en egen lägenhet där vi få ro om varandra ensamma. Utan att Magnus är med HELA TIDEN. I sommar flyttar Martina in också, undrar hur jag ska stå ut. Vill inte bo så:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0