Åka tåg

Hoppade på tåget i Älvsjö idag. Så skönt och slippa krångla in till stan, och dessutom fick jag ligga kvar i sängen lite längre och mysa med min älsklings misse. Det är jobbigt och lämna honom kvar hemma, han är ju min, och jag vill ju att han ska bo med mig. Men det får helt enkelt bli när jag och Mattias har hittat något eget. Sen är ju mamma dö kär i honom så jag undrar om jag ens fr flytta på honom.. Lilla Nisse<3 nu har vi precis passerat Norrköping och det är grått och trist ute. Kräks på det. Om 3 timmar är jag hemma i kollektivet igen. Denna veckan är vi fyra pers.. Åh jag vill komma hem till en lägenhet där endast Mattias väntar...




Älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0