splittrad

Jag känner mig så ledsen, jag har haft ångest hela dagen. Hjärtat har slagit, min rädsla och oro har bara blivit värre och värre. Det värsta av allt är att jag går runt och tänker att det kanske är något allvarligt fel på mig. Att jag är allvarligt sjuk. Hjärntumör, hjärnblödning eller liknande. Har känt mig konstig och mosig i huvudet hela veckan, känner overklighetskänslor till och från, vilket är jätte obehanligt. Känner mig snurrig, som att saker runt omkring mig snurrar. Jag är så rädd så jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu. Gråter hela tiden och känner oron blir större och större, och rädslan gör mig galen. Jag vill inte! Ska till min älskling imorgon, med min bästa vän dessutom. Har sett fram emot det så sjukt mycket, men nu känns det precis som att tiden har stannat. Ingenting känns likt var det brukade vara. Jag känner mig inte det minsta levande och full av liv, som jag annars har gjort hela den här sommaren!Jag vet inte vad jag ska skriva för att folk ska förstå hur det känns att brottas med sina egna tankar och sin egen ångest. Det är jag själv som framkallar det här, alla symtom blir värre när jag skrämmer upp mig själv och blir rädd. Ändå gör jag det hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0