Söndag

Och det är hur fint väder som helst ute! Riktigt höstväder. Så idag ska jag nog ta mig ut på en lång promenad. Fast fan jag vill ha en hund alltså. Inte som jag ska ta hand om jämt, utan bara när det passar mig haha. Verkar så mysigt och ha en hund, man har sällskap hela tiden och som man kan ta med ut och gå med och så. Men det lär dröja isåfall om jag ska skaffa en hund.. Hursomhelst, helgen har varit lugn och jag har mått helt okej faktiskt. Har iprincip legat i sängen hela helgen och kollat på film, hade gäster igår men annars. Imorn blir det jobb igen, på stureby förskola där jag var förut. och det ska bli SJUUUKT kul och träffa alla där igen!!:D Nu ska jag börja klä på mig tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0