Söndag 2 oktober

Halloj halloj. Sjukt längesen igen, glömmer bort att jag har den här bloggen.. Så vad har hänt sista tiden? Absolut ingenting, jag pendlar fram och tillbaka till malmö. Jobbar här hemma då och då, och när det inte finns jobb åker jag ner och bor hos min älskling. Jobbar den här veckan nu och drar ner på fredag. Då hoppas jag Nea följer med så vi kan göra malmö igen, efter så lång tid nu. Grabbarna saknar henne så det klart hon ska med! Det börjar dock bli lite jobbigt och pendla fram och tillbaka 62 mil varje gång. Vill bosätta mig där nu, men det tar tid.. ska på en arbetsintervju nästa måndag för vapiano restaurangen. Är sjukt taggad och ska ge allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0