panikångest

Bara ordet får min mage att vända sig. Jag trodde jag hade kommit över allt jobbigt jag gick egenom förut. Men sista tiden har jag känt att paniken och tankarna har kommit tillbaka. Det gör mig så ledsen så jag kan inte förklara. Jag ville aldrig vara med om det här igen. Jag satt i soffan för en stund sen och kollade på sex&the city, och hade precis pratat med Mattias. När hinken av obehag och ångest hälldes över mig. Jag kände hjärtat slå, paniken, svårt och få luft. Usch det är så jobbigt, jag hatar dig panikångest!! Har även åkt tunnelbana flera gånger den här veckan och det känns som att det bara blir jobbigare och jobbigare, fast det borde vara tvärtom? Mina tankar och min ångest tar över för mycket i mitt liv, och det vill jag inte att den ska göra! Jag blir så ledsen varje gång det här händer. Känner mig svagast i världen, rädd och otrygg. Känner aldrig såhär när jag är med Mattias. Vilket är så skönt, men jag behöver honom nu :( Min älskling! Jag ska vara stark!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0