19.45

Var ute och gick i spöregnet för nån timme sen. Behövde luft, och gå av mig alla dumma tankar. Det gick inte. Kände mig bara yr när jag var ute och gick, och fick ännu mer "det är inte jag som gör det här" känslor. Det är obehagligt, så jag gick hem och blev ledsen istället. Jag vill ju må bra, jag vill inte vara en snart 20 årig tjej med dom här problemen, jag är alldeles för ung.. Är så trött, min kropp har hållt igång hela dagen. Fick tillochmed gå hem från jobbet imorse för att jag kände att jag skulle falla omkull vilken sekund som helst. Skulle kunna, utan att ljuga betala alla pengar jag någonsin ägt för att slippa med den här panikångesten. Och min lilla älskling, jag saknar dig! Vi ses imorgon, jag längtar tills jag får lägga mig i din famn och du säger: allt kommer bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0