söndag 20 november

Ikväll åkte Mattias hem till Malmö igen. Han har varit här hela helgen, han kom i fredags vid 10. Tycker det har varit den mysigaste tiden med honom hittils. Vi har varit helt ensamma hos mig, utan mamma, utan hans tvilling. Bara han och jag. I fredags så satt vi bara här hos mig och åt ostar och kex och drack vin och hade hur mysigt som helst! I lördags åkte vi in till söder och gick en lång promenad i det soliga vädret. Sen på kvällen lagade vi mat och bara myste. Efter det drog vi över till pappa dit jag hade bjudit lite folk. Satt där och drack och hade super trevligt, sedan drog vi till ambassadeur. Idag har vi legat hemma och myst hela dagen bara. Kramats och kramats. Var jättejobbigt som vanligt att lämna honom.. Hade en klump i halsen redan imorse när jag vaknade. Och tårarna kommer lite till och från. Jag älskar dig av hela mitt hjärta Mattias, och jag är lycklig med dig. Du får mig och känna mig hel, och jag är lyckligast i världen att jag har dig! Min skrutt.. Känns tomt i lägenheten nu, vill bara att han ska vara här hos mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0