måndag

Usch vad grått och äckligt det är ute den här tiden :( Vaknar med ångest upp till öronen fan. Tänk om det hade varit sommar och strålande solsken genom fönstret när man vaknade, men nej nej på sommaren klagar man bara på att det är för varmt. Nä, jag älskar sommar och vill nog ha det året om.. vinter och snö är ändå okej, då är det ljusare ute. Men det här vi har nu är SKIT! Annars då, jo jag har jobbat idag och känt mig lite hängig. Alla ungar snorar och hostar ju så det är väl nåt skit. Har ikväll sökt två jobb till i Malmö, Cubus och Café Hollandia. Vi håller tummarna! Blir jag kallad på intervju denna gång så åker jag ner oavsett om jag jobbar, missar inte en chans till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0