jag hatar dej ångest.

jag har haft en jobbig dag idag. Har haft ont i bröstet och mina tankar har gått i etthela dagen. jag hade panikångest när jag gick hem idag och mådde så dåligt så jag gick och la mig när jag kom hem, flö att slippa känna obehaget. som tur var somnade jag så jag slapp det värsta. Men jag hatar när jag hamnar i mina dumma tankebanor som jag har så svårt med och komma ur!! Blir som en helt annan person. Jag har så fullt upp med att fokusera och känna efter hur det känns i kroppen ibland så jag varken ser eller hör omgivningen. Jag går in i min egen lilla bubbla och mina tankar framkallar ångesten och alla dess känslor. Jag vet att det är ångest, jag vet att jag får luft. Men när det väl händer så är det inte så lätt. Jag vill bara fly, jag önskar jag kunde betala alla pengar jag har för att aldrig ha drabbats av det här. Jag hade kunnat gå genom eld för och slippa det här, för två år sen hade jag aldrig sånna här tankar och känslor. Helt sjukt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0