jag är som jag är

Och stör mig så in i helvete på vissa saker. Jag vet att jag kanske är larvig men kan inte hjälpa det. Har surat hela dagen och bara velat slå sönder nånting, typ en papperskorg. Spelar ingen roll vad det är heller för det är jag som måste acceptera vissa saker. Iallafall, idag har jag varit och strosat på IKEA med Dennis och Tony. Köpte lite fina saker till mitt rum och hem i framtiden så det känns lite bättre nu. Tänkte dricka lite te och lägga mig på spikmattan. Ro om mig själv helt enkelt. Imorn blir det jobb igen med alla gullisar på dagis. Är med 1-2 åringar nu och det är så myyys! Så jävla söta allihopa. Mycke roligare än att jobba med 3-5 åringar som bara bråkar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0