tisdag?

Kom hem från malmö i söndags natt. Och fyfan, återigen FYFAN va bra vi haft. Helt sjukt va mycket trevliga människor det finns där om man jämför med här. Har träffat sköna människor varje gång. Och fredagen mina vänner är en dag/natt jag aldrig kommer glömma haha! Jag och Hannah träffade två tvillingar som var identiska, och jag är ärlig när jag säger att vi inte såg skillnad på dom förutom tröjorna. Vi rullade hem vid 8 på morgonen på lördagen, fulla och belåtna hehe från en sjuk jävla efterfest. Sen blev det slagga hela dagen typ, sen drog vi till deras polare på kvällen och drack lite bärs och tog det lugnt. Så kul att dom kommer uppp till Stockholm nu på fredag hela gänget! Då får vi ses ännu mera, och jag som vanligt blev lite förtjust i ena tvillingen...























Lägger upp mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0