sommar 2011

Den här sommaren ska jag göra mycket. Sommaren efter studenten var bara ett helvete, panikångesten började och jag gjorde absolut ingenting roligt alls. Så tänker jag fan inte ha det i år. Nu ska vi dra till öland en vecka i sommar en massa tjejer, kommer bli så sjuuukt nice! Innan det blir det Sweden rock. Sen är jag sugen på danmark i sommar. Ska göra en massa saker har jag bestämt. Dock ingen utlandsresa men det är jag faktiskt inte ens sugen på, sverige är ju som bäst på sommaren! Sitter och kollar på sommar bilder från förr. åååh! Ska dra ihop ett gäng och åka till krägga också, ett måste flera gånger på sommaren! :D

Jag tänker inte tillåta mig själv att må dåligt mer. Det får bli ett slut nu. Jag och mina känslor har utnyttjats färdigt nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0