så jävla rätt

Har ju varit sjukt nere idag pga av olika anledningar, dels att jag bråkade med min farsa igår. Har aldrig bråkat som vi gjorde igår, det blev kaos och jag tänker inte prata med honom mer. Aldrig. Men skitsamma, angående det här med Sonny så har jag ju som vanligt fått mina gråt attacker, men det brukar lugna sig ganska snabbt. Så fick jag ett så jävla bra sms från Mikaela som jag måste skriva här.

"du kan inte låta dig själv bli styrd av en annan människa. Du ska leva ditt liv med ett leende på läpparna varje dag för det finns så himla mycket att vara lycklig över. Han är en person, EN enda person som du lägger över dit liv till, det är inte sunt och kommer aldrig sluta bra hur snäll han än är, för det är inte förens du tar kontroll som du kommer bli fri och lycklig. "

det där ska jag läsa varje dag! Jag kände att efter jag läste det där så fick jag världens jävla kick. Det kunde ju inte stämma mer eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0