8 maj

Hejsan hallåsan. Längesen igen som vanligt. Vet inte alltid vad jag ska skriva, därför blir det så! Men det är ju snart sommar i detta kalla land vilket är awesome! Man är ju ute och glider hela tiden. I fredags tog jag min första bärs på ett halvår. GISSA OM DET SMAKADE?! Fan jag bara satt och njöt. Firade kvällen med att äta oxfilé också. Det har varit en sjukt bra helg måste jag säga. Idag var vi på årsta fältet hela dagen med alla grabbs och lirade kubb, fotboll och brännboll. Stört nice. Synd bara att helgen är slut och jobb väntar imorgon.. men jag mår fett bra så ska inte klaga! Lägger upp lite bilder från fredags och igår. Puss på er














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0