mars

Gick bra på jobbet idag. Igår däremot var jag som en jävla döende zombie, jag hängde inte med överhuvudtaget, mitt huvud höll på och sprängas och jag var bara allmänt seg. Mår som sagt bättre idag, men inte helt bra. Seg i huvet och pmsig. Ja jag klagar, men låt mig! Jag är så jävla irriterad så det finns inte. Känner mig sprängfylld av ilska, men jag vet att det inte hjälper. Jag visste att det skulle bli såhär. Jag ger alltid för mycket av mig själv utan att få tillbaka. När ska jag lära mig egentligen? Jo, när jag hittar en kille som bevisar mig att jag inte måste ge allt utan att få något tillbaka. Men varför alla lögner? Det ända jag ber dig om är att vara ärlig. Absolut inge mera, är det svårt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0