vidriga söndag.

Jag har haft världens mysigaste helg, och jag kan säga att det varit den bästa hittils. I fredags kom skåningarna upp hit, så jag nea och mikaela drog till deras lägenhet vid karlaplan och fuckade ur riktigt ordentligt. Ni vet en riktig sån där galen hemmafest! Och det bästa av allt, jag fick träffa mattias igen! Han har varit med mig hela helgen, så gissa om det kom tårar imorse när jag var tvungen och gå med honom till bussen. Fan att man ska träffa någon så långt bort. Men iallafall, igår vaknade jag och mattias upp här och bara låg och myste hela morgonen, sen drog vi till stan och mötte upp alla andra och satte oss på engelen i gamla stan och bärsade i solen. Så jävla gött! Satt där några timmar och sen drog vi tillbaka till lägenheten som dom bodde i. Där fortsatte festen igen och det blev lika galet som i fredags, och senare vid 1 drog vi ut till strandvägen och satte oss på ett asmysigt uteställe där och jag kan säga att vi regerade hela stället hahah! Det var inte speciellt mycket folk där men vi gjorde festen om man säger så haha. En låt som gick varm var Jack Sparrow, vilka minnen. Och det bästa med hela helgen var att jag fick vara med mattias heeeeela tiden och pussas hur mycket som helst med honom. Jag är kär tror jag, handen på hjärtat så har jag aldrig känt såhär för en kille förut.. går inte och beskriva.





Sötnoooos! <3














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0