så lycklig!

Jag är så lycklig! Jag har träffat en kille som är helt underbar, som jag är såå förtjust i! Har varit hos honom hela helgen i malmö och vi har haft det så sjukt mysigt! Hans vänner är också helt underbara. Har träffat människor jag aldrig trodde jag skulle träffa. Jag är så lycklig just nu så jag finner inga ord. Allting känns så himla bra och jag har verkligen träffat någon som gillar mig tillbaka! Trodde aldrig det. Han säger hur fin jag är, han vill hålla mig i handen och kyssa mig framför sina vänner, visa att han gillar mig. Bjuder ut mig på middag på världens mysigaste restaurang, han uppskattar mig, fixar så att jag har det bra. Hör av sig och skriver att han saknar mig. Jag är så lycklig så jag blir tårögd! Han är så fin!  Och nästa torsdag åker jag och Nea dit för och fira midsommar med påugarna. Fan vad kul det ska bli. Kommer vara kvar där sen, för jag HAR SEMESTEEEEEEER då! <3



Mattias&Magnus :)



Mattias, Magnus och Stefan



Babyy!



Tilly the man!



Myyys fredag!



Finisar, jag är så glad att jag träffat er två! <3





så fin!



<3..



Snart ses vi igen! Kommer bli så myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0