lördag

Jag har legat hemma heela dagen idag. Igår var vi några stycken här och satt och drack och lyssnade på musik, jättetrevligt. Både jag och Josse va trötta efter en jobb vecka så båda deckade med kläder och smink på i sängen, haha underbart. Imorse käkade vi pizza och sen drog jag hem och sen dess har jag legat och kollat sex&the city, städat, möblerat om, ätit osv. Sjukt längesen jag hade en slappdag helt för mig själv, och det har varit jätteskönt. Hade ingen lust och dra ut ikväll heller så ligger nerbäddad i min mysiga säng. Och nu är det ju faktiskt bara 5 dagar kvar, sen sticker jag och bebiii till skåne och jag får träffa mattias! Saknar honom så det fan gör ont, pratar varje dag i telefon och jag vill bara vara med honom nununu!! Ska bli så mysigt och stanna där, har ju semester nu så jag har inte bestämt när jag drar hem därifrån. Så myyys det kommer bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0