ledig imorgon

Och det ska bli så sköööönt! Ska sova ut, sen träffa min faster och kusin som är hemma i sverige. Dom bor ju annars i Wien och jag har inte träffat dom på 100 år så det ska bli supermys! Annars då.. jo jag mår så jävla bra just nu så det är sjukt! det räckte med och bryta med Sonny så började jag må bra igen. Förstår inte hur jag egentligen kunde gå tillbaka till honom och tro att jag skulle vara lycklig med honom. Senaste tiden har jag träffat så jävla underbara människor, jag lever livet. Är ute och har kul, och ingen jävel har nåt och säga till om för jag är fri och göra precis vad jag vill, vilket är så otroligt skönt! Just nu känner jag faktiskt inte alls för och ha ett förhållande. Vi har en skön sommar framför oss med en massa galenskaper och då ska man fan inte vara bunten till någon. Jag gör precis vad jag vill och jag tror aldrig jag har uppskattat det så mycke nångång som jag faktiskt gör nu. Förut var jag beroende av att ha någon och ville alltid ha någon, just nu känner jag bara : Jag gör precis vad jag känner för!! Ååh snart är det helg, vilket innebär att skånepågarna kommer hit och röjer med oss och får träffa våra vänner här! Ska bli så myyys.




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0