Tisdag natt i malmö

Kom fram till malmö idag vid två. Så skönt och vara tillbaka igen. Har bara myst med Camilla hela dagen, käkat middag, tagit en långpromenad vid havet. Nu har jag precis kollat klart på Beck-Levande begravd. Helt okej.. Och nu går mina tankar i ett. Jag är helt slut i huvet och jättetrött men kan ändå inte sova. Imorn ska jag träffa en tjejkompis och ta tag i jobbsökandet på riktigt. Känns som jag kommer närmare och närmare nu, känns så bra. Ändå är det mycket i huvet nu, min pojkvän är fortfarande i turkiet och jag längtar ihjäl mig efter honom. Ingen av dom vet att jag är i malmö så på lördag när dom kommer hem ska jag överraska dom, haha fan va roligt det ska bli! Men iallafall, tänk om kanske två månader, om ens det så kanske jag bor här nere. Känns så overkligt, och samtidigt så bra. Så länge som jag har velat det här! Nu är jag snart där! Så fort jag fått ett jobb så drar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0