söndag

Den här dagen har varit väldigt konstig.. Sov hos linnea, vaknade vid typ 1. Gick upp och käkade frukost och låg och glodde på film. Sen somnade båda igen och sov till fem. Känner mig hel seg :S Tar väl igen all sömn efter malmö och sthlm när älskling va här. Då sov vi inte mycket alls. Fan! På tisdag drar jag iväg till malmö, orkar inte va hemma. Ska va med Camilla, david är i japan. Ska bli mysigt som fan och hänga med henne ensam. Sen kommer älskling hem på lördag så lär träffa honom då, wiie! Längtar ihjäl mig efter honom. Men den här veckan i malmö ska jag främst ägna åt jobb. Ska träffa Linda en kompis som ska hjälpa mig lite på vägen och kolla vad som erbjuds i malmö. JAG ÄR TAGGAD! VILL BORT NU!!





Saknar dig älskling!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0