Söndag och väldigt längesen

Jag skrev i min blogg. Jag gör saker hela tiden känns det som, kommer inte ihåg när jag hade en lugn kväll hemma framför tvn sist. Mattias och co åkte hem idag, känns tomt och deppigt men jag drar ner till malmö igen på fredag, och jobbar nu hela veckan så det kommer gå fort :) Längtar efter min älskling, är så kääär. Vi har haft fem jättemysiga dagar nu här i sthlm. Har åkt båt, grillat, varit på grönan, vart ute och bara haft det så bra. Känns så konstigt idag, semestern är slut för alla och den här drömsommaren är mer eller mindre slut, nu börjar alla jobba och man kan inte vara sådär spontan som man kan när man har semester tyvärr. Men som tur är jobbar jag den här veckan, sen drar jag till malmö på fredag och är ledig veckan efter så den kommer jag spendera där med min älskling. wie, är så glad som har hittat dig Mattias. Du gör mina dagar!



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0