vår

Jag längtar till våren.. när all snö är borta, torr asfalt, solen värmer, blommor börja slå ut. Fan va underbart! Varför ska vintern vara så oändligt jävla lång för? Jag hatar vintern, man blir deprimerad.. Tänk när kvällarna är ljusa fan till tolv på natten typ. SOMMAR! Man drar hem från fester och krogen när det är ljust ute. Lovely. Det är så mycket man längtar efter hela tiden, man kan typ aldrig vara nöjd. Men vintern skulle jag klara mig helt utan faktiskt. Det är bara strul hela tiden på vintern. Aja svammel svammel, jag har ingenting och göra och det suger. Lyssnar på white lion och grubblar lite faktiskt, men utan att komma någon vart. Jag blir så trött. Inte konstigt att jag får huvudvärk haha. Blääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0