trist

söndagar är ju helt värdelösa. Har legat hemma hela dagen. Lyssnat på musik och varit instängd i mitt rum med mina egna tankar. Skönt och fundera faktiskt, och jag älskar när jag får den där energi kicken som gör att jag tänker framåt! Vår, sommar, killar, nya vänner. Jag längtar! Sen ifrågasätter jag mig själv, varför hålla kvar vid gammalt som får mig att må dåligt? det för ju absolut ingenting bra med sig. jag är jävligt dum i huvet ibland, och det erkänner jag. och jag skriver ofta om det, men det är mitt sätt att bearbeta det och få ut det jag vill ha sagt, eftersom jag tröttnat på att prata om dig. du är inte ens värd och snackas om. bläää. Ikväll ska jag träffa Hannah. Ska bli skönt, behöver det känner jag!








Nissepisse! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0