söndag

Söndag söndag tråkiga söndag. Har legat inne hela dagen. och det är så jävla deprimerande när det börjar bli mörkt ute klockan tre.. usch. då vill man bara gå och lägga sig igen. Tänk sen i vår och sommar när det fan är ljust till tolv på nätterna. Så jävla underbart. Mestadels av helgen har jag spenderat med Nea och Sebbe. Vi har käkat, glott film och bara myst. Man kan behöva sånna helger också ibland, dock har jag ju haft för många sånna.. längtar tills medicineringen är slut och jag kan dra ut och supa skallen av mig. för det ska jag fan göra då! har aldrig i hela mitt liv varit såhär sugen på öl. jag har inte druckit alkohol sen mitten av november. CRED till mig förfan. Jag är sjukt stolt. trodde aldrig det skulle gå, men jag har vant mig på nått sätt nu. Heheh. Snart så kommer clara hit och jag saknar skiten så det ska bli myyys. puss på er!



Mohahaha HUUUNDRA år sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0