onsdag

Min första dag på mitt nya jobb avklarat! Det var så kul!! Storm trivs alla redan. Det var såklart mycket och hålla reda på och många jobbiga ungar, men samtidigt många gulliga också så det var helt fantastiskt. Jag är så glad så jag kan inte finna ord just nu. Min ångest är så gott som borta, jag har ett nytt jobb och har lämnat det gamla ångestframkallande jobbet bakom mig, och jag känner mig lycklig och glad. För ett tag sen trodde jag ju aldrig att jag skulle få må bra igen. Men efter regn kommer solsken, som jag alltid sagt.Det gäller bara att fortsätta kämpa trotts att man mår skit. Det har jag fått lära mig. Fan, nu vill jag ut och festa och fira och bara röja. Dricka bärs! Men den dagen kommer också såsmåningom! :)



Sommar, öl och härligt umgänge! Sakna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0