nyårsdagen

Har inte skrivit här på ett tag på grund av att det inte händer speciellt mycket i mitt liv just nu haha. Går ju hemma och sådär. Kan inte skriva om mina spårade utekvällar med tanke på att jag inte dricker för tillfället. Men snart så kommer mitt liv vara back on track igen. Måste bara ge det lite tid! För bra kommer jag må såsmåningom. När det blir vår och ljusare kommer allt kännas mycket lättre också. Igår var det nyårsafton och den spenderades hos min farsas nya tjej. Hade faktiskt riktigt roligt och det blev mycket skratt. Åkte dit med en taskig inställning och trodde att jag skulle ha världens tråkigaste nyårsafton, men jag hade jättekul utan alkoholen. Träffade även nya vänner där, känns skit kul. Var hemma vid två och då var Nisse såååå kelig så det var helt fantastiskt och komma hem till den gosegrisen. Min katt är verkligen som en trygghet för mig! Idag ligger alla döda och jag är rastlös och vill hitta på något kul.. men får väl sätta mig ner och söka jobb istället.. kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0