:)

Jag fick jobbet som vikarie på förskolorna! Är helt överlycklig. Nu äntligen börjar mitt liv gå åt rätt håll och jag själv också. Jag mår så otroligt mycket bättre nu om man jamför med förut när min panikångest började. Jag har på nått sätt vant mig vid att jag har det, och det kommer inte försvinna hur som helst. Så det är bara att leva med det, jag kommer inte dö av det ändå. Min första arbetsdag är på fredag och jag är sjukt nervös, men det ska bli kul som fan. Chefen sa att vi skulle vara ute och leka halva dagen, guuuud vad jobbigt hahahaha! Not. Yeeeij! Visar mina nya byxor här också som jag fick i julklapp. älskar dom





Siden typ, så jääävla snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0