i still think about you

Jag vill ju inte att du ska höra av dig något mer. När ska du lämna mig ifred egentligen?  Jag påminns hela tiden om dig. Vi hade ju inte snackat på två veckor nu, och jag mådde så jävla bra, som alltid när jag tar avstånd från dig. Sen i fredags när jag kom hem från Mickis så smsade du mig runt 11. "Hej vad händer ikväll?" Hur kan du ens ha mage att göra det undrar jag? Efter alla mina försök att prata med dig då du totalt ignorerat mig. Så efter två veckors tid skriver du sådär. Du behöver verkligen hjälp, jag undrar hur och vad du tänker med egentligen. Var ditt sms en översättning på " är du tillgänglig?" Det måste ha varit så. Jag är helt tom på ord, jag har verkligen ingenting att säga dig. Jag blev helt stum. Vad mer finns det att säga mer än att du behöver hjälp? Det finns ingenting mera, jag har försökt. Men jag är starkare än dig, det är precis vad jag ska visa nu!



Vår tid är förbi, förevigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0