fredag och huvudvärk

Varför har jag jämt huvudvärk på fredagar? Good question. Dagen har varit bra, som alla dagar! Jag älskar mitt jobb och jag ska gå efter ett fast schema nu och det är ju bara så jävla BÄST! Ingen kan vara gladare än jag faktiskt. Så det känns toppen. Var hos terapeuten i eftermiddags också och pratade av mig en massa, lika skönt varenda gång och jag känner mig alltid 100 kg lättare när jag går därifrån. Det är så skönt och prata, för jag har en massa jag bearbetar. Sjuka exet, panikångest, osv. Men det är på rätt väg och jag mår verkligen bra nu. Anyway, ikväll ska jag vara hemma och proppa i mig godis för jag är helt slut efter en hård vecka med massa skrikiga söta ungar :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0